Tuesday, December 25, 2018

වෙජී ශොපින් බයි එතුමානෝ

ගෙදර උතුමානෝයි මායි වෙලාවකට අහසයි පොළවයි වගේ.උන්දැගේ හැම වැඩක්ම් බොහෝම සීරුවට පිළිවෙලට.මගේ වැඩ ඉතින් පස්ස දාච්ච කඩියා ඉස්ටැයිල් එකට නෙ.

මෙහෙම ඉස්සිසෙල්ලාම බටර් ගාලා පටන් ගන්නකොට ඔහෙලාට තේරෙන්න ඕනෙ අදත් ගෙදර උතුමාණන්ට මඩක් වදින්නයි යන්නෙ කියලා.

ගෙදර උතුමාණන්ට කරන්න බැරි වැඩ තියෙනවානම් ඒ බොහෝම සුවල්පයයි.ආං ඒ සුවල්පයෙන් එකක් තමයි එලෝලු ගේන එක.

උතුමාණන් පොඩි කාලෙ දවසක් අම්මා කිව්වලු හන්දියට ගිහින් එලෝලු  ජාති පහක් ගේන්ට කියලා.උතුමාණන් සෞන්දර්ය වලට කලේ චිත්‍ර නොවැ.ඉතින් වර්ණ ගැලපීම එහෙම හොඳට සලකලා බලලා පාට පාටින් අලවර්ග පහක් ගෙනිච්චලු ගෙදර.
ඔය කතාව මාත් එක්ක කිව්වෙ උතුමාණන්ද අම්මාද කියලා හරි මතකයක් නෑ.

කෝක වෙතත් අවදානම ගන්නවාට වැඩිය සූදානමෙන් ඉන්න එක හොඳ නිසා ගෙදෙට්ට එලෝලු ගේන ජොබ් එක නිතරගයෙන්ම භාර ගත්තෙ මං තුමී.ඉතුරු බඩුබාහිරාදිය ගැනිල්ලට නම් කප්පිත්තා උතුමාණන් ම තමා.මොකද ඔය කල් ඉකුත් වෙන දින බැලිලි එහෙම මට මතක් වෙන්නෙම නෑ.ශර්ලොක් හෝම්ස්ටත් වඩා හොඳට ලේබල්වල තියෙන පොඩි අකුරු හිටන් බලලා අහුරාපු බෝතල්කරපු ටින් කරපු ජාති ගැන තීරණ ගැනිල්ල අයිති වෙන්නෙ උතුමාණන් ට.

කොහේදෝ යන නිදි පිසාචයෙක් මට වැහෙන්නෙ ඊයෙ රෑ ජාමේ.පිසාචයාගේ බලපෑම හින්දා වැටුණු තැන නින්ද ගිය මට අද උදේ පස්චාත් භාගයට ඉර එළිය වැටිලත් උගෙන්  ගැලවිල්ලක් නැත.
උයන පිහන ජාති ගේන්නට  කීල්ස් එකට යන ට්‍රිප් එක අපේ උතුමානෝ තනියෙන් යන්නේ මංතුමී තදින් බදාගෙන උන් ඇඳෙන් ගලවා ගන්නට බැරි වෙන හින්දා ය.

ඉතින් එතුමානෝ තනියෙන් තේරූ එලෝලුවලට එතුමාට වැරැද්දක් කියන්න බෑ මය.

මං තුමී: ඇයි අනේ මේ තඩි බීට් අල තුනක්?
එතුමා:එකක් අද කන්න.එකක් හෙට කන්න.අනික අනිද්දා

මං තුමී:ඇයි අනේ මේ කොළත් එක්ක බීට් ගස් පිටින් ගෙනාවෙ?
එතුමා: ඒවා දැක්කම ලස්සනට තිබ්බා

මංතුමී:ඇයි අනේ මේ අලී කැරට් අල තොගේකුයි මාලු මිරිස් මහා ගොඩකුයි ගෙනැල්ලා
එතුමා:ඒවා ලාබෙට තිබ්බා.ඉතින් ගෙනාවා.

මංතුමී:එතකොට අර තනි කරවිල කරලක් ගෙනාවෙ මොකටෙයි?
එතුමා:කරවිල තිත්තයි.

මංතුමී:හ්ම්ම්ම්(😠😠😠😠😠)
එතුමා:මං දෙල් ගෙඩියකුත් ගෙනාවා

පිපිඤ්ඤා ගෙඩිය ගැන එතුමාගෙන් ඇහුවානං හම්බෙන ප්‍රතිචාරය මොකක් වෙන්නට පුළුවන්දැයි හිතන එක මංතුමීවිසින් ලබන සභාවා‍රයට කල් දමන ලදී.

බීට් ඉවිය හැකි විවිධ වූ රෙසිපි දන්නා ඔබට කෙරෙන විශේශ ආරාධනයයි.ඔබේ අගනා රෙසිපි ඉන්බොක්ස් හරහා මංතුමීට යොමු කරන්න.

No comments:

Post a Comment