Tuesday, July 16, 2019

ආදරයද මේ කිව්වලු

එයා ගෙ නම දිනිඳු.
එයා මාරම මාර හොට් ලුකින්.
දැක්කාම ඇස් කඩාගෙන යනවා ඉතින්.

හින්නික්කිතර කෙල්ල කාලෙ ඉඳන්ම මම උන්දැට ලවු.
එයා ඉතින් කෙලින් ඒ ගැන මුකුත් කියලා තිබ්බෙ නෑ.

එයාගෙ ගෙවල් කොහේද කියලානම් හරියට මං දැනං උන්නෙ නෑ
ඒත් හුඟක් දවස්වල උදේට මං ගෙදරින් එලියට බහින වෙලාවට එයත් ඒ අහළ පහළියේ උන්නලු ඉතින්.
අහළ පහළක නෙවෙයිනං ඉන්නෙ අපේ ගෙවල් අහළ පහළ තැවරෙන්නෙ කජු කඩන්ටයැ.

මාත් ඉතින් දැක්කා නොදැක්කා වගේ හීනියට විරිත්තලා බිම බලාගන්නවා.

සමහර දවස්වලට උන්දෑට අපේ දිහෑ එන්න අමතක වෙනවා.
හනේ අප්පේ එදාට ඉතින් පැත්ත පලාතම මහාම මූසල පාටයි කියලයි මට හිතෙන්නෙ.එළියට බැහැලා මොකක්වත් කරන්න හිතෙන්නෑ කියහංකො.

ඒත් ඉතින් මොකෝ හැමදාම අපේ දිහෑ එන්න එයා මට මොකක්වත් පොරොන්දුවක් දීලා තියනවෑ.

හැමදාම උන්දෑ නේන එකනං ඉවසතෑකී.ඒත් ඉවසන්නම බැරි මේ අහළ පහළ ඉන්න නැට්ටුක්කාරියොත් උන්දැට බැල්ම හෙලන එකනෙ.
 වෙලාවකට හිතෙනවා කාටවත් දෙපාරක් හැරිලා බලන්න හිතෙන්නෙ නැති පතෝල ඩයල් එකකට මනාප වුනානම් මේ  හිතේ අමාරු එකක්වත් නෑනෙ ඉතින්.
මොනවා කරන්නද හිත ගිය තැන මාළිගාවනෙ.

ඔය නැට්ටුකාරියො ටිකගෙන් එපාම කරපු එකී මේඝා.
අනේ ඉතින් කට්ට කලු  මෙලෝ අංගපුලාවක් නැති ඒ ජාතියේ  අංගනාවකට මගේ හීන කුමාරයා කැමති වෙයිද කියලා හිතහංකො.
එහෙමයි කියලා ඒ ඉරිසියාකාරි මගේ ප්‍රේම පුරාණෙට අකුල් හෙලන එක නවත්තයි කියලද?
නෑනෙ.

ළඟකදි ඉඳන්  මේ මලහොල්මන හැමදාම උදේ පාන්දරම ගේ දොරකඩ රැකගෙන ඉන්න පටන් අරන්.උන්දැ දැක්ක ගමන් ඉතින් අර උන්දෑ ඒකිත් එපා මාත් එපා කියලා අතුරුදහන් වෙනවා.දෙන්නටම සොරි තමා ඉතින්.

එහෙම නැතිව කණ කැස්බෑවා විය සිදුරෙන් අහස බැලුවා වගේ කලාතුරකින් දවසක මේ මල කරදරකාරිගෙන් බේරිලා උදැහැනැක්කේ එයායි මායි මුණ ගැහෙනවා. එයයි මායි හිනාවෙනවා.
හප්පේ ඉතින් මට තියෙන සන්තෝසේ.
මගේ චිත්තප්‍රීතිය වටේටම බෝවෙලා  වත්ත වටේම මල් පිපෙන්න ගන්නවා.කුරුල්ලෝ මියුසිකල් ශෝ පටන් ගන්නවා. මගේ මූණත්තහඩුව විතරක් නෙවෙයි මුලු ලෝකෙම එළිය වෙනවා කියලා හිතෙන්න ගන්නවා ඉතින්

විනාඩි දෙකක් යන්නෑ කවුරුහරි මේ විස්තරේ අර කුඩුකේඩුකාරිගෙ කනේ තියනවා.තත්පර දෙකෙන් මුන්දැ අපේ ගේ දොරකඩ.උන්දෑ ආවට වැඩක් නෑනෙ ඉතින්  අපි දෙන්නට දෙන්නා මුණ ගැහිලා ඉවරයි නෙ.
ඉතින් මේකි අපේ ගේ දොරකඩට වෙලා බෑඟිරි ගගහා හොටු හූර හූර අඬන්න ගන්නවා.

බවලත්තුන්ගෙ කඳුලු බලවත්තුන්ට ඇලර්ජික් නෙ.ඉතින් කුමාරයා හිමින් සැරේම මාරු වෙනවා.

පලි: නිවාඩු දවසෙත් මෙහෙම වහිද්දි කොහොමද දෙයියනේ රෙදි ටික වේලගන්නේ.

ඉගිලෙන ලියමන්
2019.06.16

No comments:

Post a Comment