Wednesday, September 5, 2018

ගෝනි රැග

ෆැකල්ටි කාලේ රැග් වෙන්නට වැඩි පුරම හේතු වුනේ කාන්තා පරාණ දෙකක් හින්දා ය.එක්කෙනෙක් එතකොට තර්ස් ඉයර් හිටි අක්කෙක් ය.අනිත් උන්දෑ වෙන කවුරුවත් නොව අපේ අම්මාය.

ඒ කෙසේ ද යත්.......
මතක ඇති කාලෙක හිටංම මගේ ඇඳුම් පැලඳුම් මිලදී ගැනීමේ  රාජකාරිය බලහත්කාරයෙන්ම පවරා ගෙන උන්නේ අම්මාය.ඒ හින්දාම ද කොහේදෝ මගේ විලාසිතා දැනුම තිබුනේ රින පැත්තේ සෑහෙන ඈතක ය.ගවුම් සාය වාගේ කාන්තා අංශයට පවරා දුන් ඇඳුම් මගේ පා පැදි රාජයානන් එක්ක පෑහුනේ ම නැත.ඉතින් ඕලෙවල් ඒලෙවල් කාලවල  යුනිෆෝම් එක වුනේම ඩෙනිමත් ටී  ශර්ට් එකත් රබර් ජෝඩුවත් ය.

එලකියුශන් හරි මියුසික් හරි විභාගයක් දවසට තත්වේ ඉතාම භයානක වෙනවා ය.අම්මාගේ හිතේ තියෙන අමුතු අමුතු මෝස්තරවලට මහන ඇඳුම් මහජන ප්‍රදර්ශනයට යොමු වෙන්නේ එදා ට ය.එහෙම දවසක වැරදිලා වත් පියාඹන පීරිසියක්  පැත්තෙන් ගියා නං එක්කෝ උන් මාත් අඟහරු ලෝකේ එකෙක් කියා හිතං කුදලං යනවා ය.නැත්නං අඟහරු ලෝකේ ගැටිස්සියන් ට මැහුම් පන්ති පවත්තන්නට අම්මාව කිඩ්නැප් කරනවා ය.

ආහ් ,රැග් එක ගැනනෙ කියන්න ගියේ.ඉතින් කැම්පස් සිලෙක්ට් වුන ගමන් මට කලියෙන් කැම්පස් ගිය අම්මා වහාම මගේ ඇඳුම් මෝස්තර වෙනස් විය යුතු බව තීරණය කරනවා ය.මේ කතා කරන්නේ ප්‍රිෆෙට්ලාගේ ගෙට්ටුවට මට සාරියක් අඳින්නට බල කරන්නැයි විනය බාර මිස්ට දුරබනුවෙන් තග දැමූ අපේ මෑනියන්දෑ ගැන ය.ඉතින් උන්දෑ කියනා විදිහට අඳින්නැයි ඩීන්ගෙන් කෝල් එකක් එනකං බලා ඉන්නට ඕනෙ නැති නිසා මාත් ඕනෑ මගුලක් කරගන්නට දී ඉන්නවා ය.

මගේ යහපත් ප්‍රතිචාරයෙන් කුල්මත් වූ මෑනියන්දෑ දුරබනුවෙන් ම අම්මාගේ යාලු මිතුරු ගුරුතුමියකගේ දෝනියණ්දෑ වන ඉහත කී අක්කා අමතා ඒ දවස්වල ෆැකල්ටියේ ට්‍රෙන්ඩින් ෆැශන් ගැන ඩිස්කශන් එකක් දානවාය.අම්මා කී හැටියට ඒ අක්කාගේ අදහස වී ඇත්තේ ලා පැහැති සැහැල්ලු ඇඳුම් විලාසිතාවක් මේ සඳහා වඩාත් උචිත බව ය.
හැබැයි අම්මාගේ තරම දන්නා නිසා අදටත් ඒ අක්කා එහෙම දෙයක් කිව්වා දැයි කියන එක මට සැක ය.සැකය තහවුරු වෙන අනිත් කාරනේ නම් මගේ ඇඳුම් මෝස්තර ටික අම්මා කැම්පස් ගිය කාලේ කැම්පස් ළමෝ ඇඳපු එව්වාට වඩා වෙනස් වන්නේ කෙස් ගස් දෙක තුනකින් වෙන එකය.

ඉතින් ඔය කුමන්ත්‍රණයේ අවසාන  ප්‍රතිඵලේ වෙන්නේ විළුබට දිග ගෝනි සායවල් දුසිමක් හා ගැලපෙන  මලානිකා වර්ණයෙන්  බාච්චු හැඩැති ආච්චි ලකුණ හැට්ට ද අම්මාගේම දෑතින් නිමවුනු හැටේ දශකයේ සිනමාව ට ගැලපෙන ඒත් අර සායවල් ගානටම දිග ගවුං තුනකුත් එක්ක මම කැම්පස් යන එක ය.

කැම්පස් යනකම්ම කොන්ඩේ කැපූ ගුණසේන එක කිට්ටුව රොබර්ට් අංකල් මගේ කොන්ඩේ කපන්නේ අර මැසිමෙන්ම අල්ලා ය.ඉතින් ඒ ගානට කොටට කැපූ කේස කල්‍යානියත් ඔය ඇඳුම් මෝස්තරවලට නියමෙටම ගැලපෙනවා ය.වෙලාවට ඇග්‍රි එවුන් කුඹුරු කෙටුවේ මහඉලුප්පල්ලම ගිහින් ය.නැත්නම් උන් පඹයාට ගන්නේ ආයෙ දෙකක් නෑ මාව ය.

අලි මදිවාට හරක් කියා මේ ගෝනියට බැහැ ගත්තාට පස්සේ මගේ අස්ප කුලප්පු ගමන නොසෑහෙන්න ස්ලෝ වෙනවාය.වෙන මොනවා කළත් හෙමින් යන්නට නං මට බෑම බෑ මය.ඉතින් මගේ වේගරිද්මයට මැච් වෙන හැටියට සාය දෙපැත්තෙන් උස්සාගන්නට පුරුදු වුනේ ඉබේමය.ටික දවසක් යනකං වැඩේ හරි ය.ඒත් කඩ්ඩ පන්තිය ගාව පඩි තුනේ අමතක වී ගෝනි සායකින් පැන පැන යන්නට ගොස් දණිහ ලෙලි යවා ගන්නේ ඊළඟ සතියේ ය.
ඉස්සිසෙල්ලාම හෙල්ත් සෙන්ටර් ගෑටීමේ චාන්ස් එකත් පිටගැස්ම ඉන්ජෙක්සන් එකත් අමාරුවෙන් හරි විඳගන්නට පුලුවන.
කොරන්නට බැරි  වැඩේ වුනේමෙච්චර පඩි පෙලවල් තියෙන ෆැකල්ටියේ පඩි තුනක පඩි පෙලකින් පිණුම් ගැහූ විදිහ ගැන අපේ සින්නන්ට පහදා දෙන එක ය.

ඉතින් මුල් දෙක තුනම මම ෆැකල්ටි ගියේ ඔහොම ය.අපේ ජූනියර් බැච් එකේ නගෙක් ලෙක්චර්ස්වලටත් කලිසම් අඳින්නට ඕනෑ බව කිව්වාය.ඔය වගේ නරක ආරංචි කනේ තිබ්බොත් අම්මාට ප්‍රෙශර් බෙහෙත් පටං ගන්නට වෙන්න ඉඩ තියෙන නිසා ඒ ඕපය අම්මාගේ කණට ගියේ නැත.

ගෝනි ඇඳුම් වෙනුවට සාය කෑලි අඳිනා බවට ඉඳහිට චෝදනා ය.ඒවාට අපි නෑසූ කන් ය.

ගෙදර යැවූ ගෝනි ඇඳුම්ටික ටක්කෙටම අම්මා වෙන කාට හරි පවරන්නට ඇත.
කවුරු වුනත් ඒ ඇත්තී ඒවායින් කොට්ට උර මසාගෙන සැපෙන් සනීපෙන් ඉන්නවා නම් ඒ ඇතිය.

පලි:අර අක්කා එෆ් බී ඉන්නා නිසා උන්දෑගේ ජිවිතාරස්සාව ගැන හිතා ටැග් කොරන්නේ නැත.

No comments:

Post a Comment